Plusgrader = snön smälter

Äntligen ser jag att det är plusgrader ute och förhoppningarna om att snön äntligen ska försvinna kommer.
Visst klagar vi alltid över att vi inte har någon snö i södra Sverige, men i år har vi fått så vi klarar oss i 10 år framöver. Usch nej, nu vill jag ha vår. Ingen mer snö!

Sitter och sliter med min forskningsplan, kunde inte sova i natt. Låg bara och grubblade på denna jäkla forskningplan. Men efter en promenad med hunden i morse kom jag på något! Nu måste jag bara hitta en massa teorier & metoder som stödjer den. Men jag har i af kommit ett steg närmare målet. Lite arg över mig själv att jag ska jobba i kväll & i början av nästa vecka. Hur dum får man vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback