Hemma igen... och här kommer jag stanna

Oj jag insåg att jag har ju faktiskt inte uppdaterat här på en månad vad slarvigt av mig! Det har ju hunnit hända en hel del på en månad. För er som inte vet, så är jag tillbaka i Sverige igen sen en vecka tillbaka. Mina sista veckor i London spenderade jag som turist. Gick på några intervjuer men de behövde ingen personal. Eftersom det var flera intervjuer i rad så blev jag så trött på allt och bestämde mig för att strunta i det. Visserligen fick jag ju ett jobb på ett gym (som hade passat mig som bollen i en handske) men då hade jag redan köpt min flygbiljett hem så det struntade jag i. Jag har insett att storstaden passar inte mig. Jag vill inte bo i en storstad. Men jag ska nog åka till London två gånger i vår. Måste ju vårshoppa på Oxford Street och se sevärdigheterna jag missade.

Att vara hemma känns jätte skönt, men jag saknar mina gamla room mates fruktansvärt mycket och bara längtar tills ni kommer hem till jul =) Jag är tillbaka och jobbar på mitt gamla jobb igen fram tills studierna börjar i januari. Visserligen har jag fått reda på att jag inte behöver läsa om micro kursen bara göra en kompletteringsuppgift så med andra ord är jag ledig fram tills mitten av mars =) Dock ska jag ev. plugga upp en gammal kurs, men så mycket som jag jobbar nu vet jag inte om jag har tid eller orken till att göra det? Sen att träffa pojkvännen igen, känns helt underbart =)

Me and my boyfriend