Födelsedags middag

Igår hade jag min födelsedags middag hemma hos mig. Tack och lov så kom Mari hem till mig lite innan de andra, så hon hjälpte mig med middagen. Vi gjorde lasagne. Efter mycket om och men blev den riktigt god :) Trodde först inte att vi skulle bli så många, det var många som inte kunde komma. Men vi blev trots allt 10 st med mig :) Blev en massa prat, lite singstar och gitarr hero och ännu mera prat :) Blev en väldigt lyckad kväll.

Tor hade väldigt roligt åt att min födelsedag sträcker sig så långt i år :) och än är den inte över, ett kalas kvar. Ska hem till pappa om två veckor och bli firad där. Helst hade jag velat att Tor följde med mig, men han och hans kompisar ska kanske åka till Skottland den helgen. Så vi får väl se. Sitter nu på på jobbet och ska snart ge mig ut och jobba.

Så var den tiden på året kommen...

Nu har skolan kommit igång på allvar igen. Det ska gudarna veta. Vi har gått i skolan snart två veckor och på den lilla tiden så har vi snart hunnit halvvägs genom första delkursen (och de första 2 böckerna) samt ett arbete. Usch jag verkligen fasar för de här grupparbetena. Tillbringat hur mycket som helst tid i skolan p g a dessa grupparbeten denna veckan och inte gjort något vettigt egentligen. Men kursen passar mig perfekt annars ;) Den är väldrig intressant och skojig annars :)

Men känner väl att jag inte kunnat vara så där social som jag egentlign gärna vill :( Men men... Jag jobbar ju inte så mycket längre iallafall. Det är bara någon gång i bland, när man ser på sitt schema. Shit varför sa jag att jag kunde jobba då? Ungefär så var det idag. Men men.. här är jag nu. Sitter på rasten och skriver. hehe.

Till helgen fyller jag år :) Herregud, man blir 22 år. Shit! Min söta lilla pojkvän tillbringade hela natten i onsdags för att hitta en resa åt oss. Hitta resan var väl inte det svårate, men att hitta hotell för så många nätter som inte kostar skjortan. Imorgon bär det iallafall av till Prag för min och Tors del. Vi kommer vara borta fram tills tisdag eftermiddag. Åh det ska verkligen bli jätte skoj :) En hel mysig helg bara han och jag :)

Men mormor och morfar var inte ledsna över att ni inte kan fira mig på lördag. Jag tänkte vi kan ta det på fredag istället, fredag nästa vecka (19/9) tror jag det är? Lovar att lägga upp lite bilder från min mysiga helg till alla mina nyfikna släktingar och även vänner ;)