LONDON

Som alla sakert vet vid det har laget, sa befinner jag mig i London nu (sen i sondags). Vi har ingen internet anslutning an, sa darfor har jag inte haft mojlighet att uppdatera har. Men ar sa glad for alla mail jag har fatt, ni ska veta hur mycket de har hjalpt mig! Ah jag saknar alla dar hemma jatte mycket.

De tva forsta dagarna bodde vi pa ett valdigt billigt och ackligt vandrar hem som vi delade med tva andra skumma killar. De dagarna spenderade vi med att ga runt i London och titta runt. Sa nu har jag sett Big ben, parlamentet (som ar samma byggnad), Oxford street (en stor shopping gata), Hyde och Kensington park (helt underbara parker) Det lyxiga Harrods var vi igar och tittade pa. Vi har sett buckingham palace mm. En massa med andra ord. Men an har jag inte sett allt och det finns tid over for det, hoppas jag :) Tankte ta det i samband med alla besokare kommer hit ;)

I tisdags fick vi var lagenhet, eller rum egentligen. For vi tre delar pa ett rum med kok i. Det ar valdigt litet och dyrt som tusan. Forsta inte varfor dessa overpriser? Men det fungerar bra! Nu efter att vi har lekt inrednings arkitekter pa egen hand. ;) Idag var jag pa min forsta arbetsintervju pa ett cafe, sa fran och med imorgon ska jag borja dar. Ska jobba pa ett litet italienskt cafe dar man far gora cafe och smorgasar.

Already turning 21.

Ojoj, vad tiden går snabbt! Jag har ju t o m hunnit fylla 21 år. Så nu kan jag åka till USA och festa... haha... Men det blev en trevlig födelsedag i Torsdags =) Fick ju snabba mig hem från Tor, för att hinna hem till familjen innan det var dax för dem att sjunga för mig. Men jag hann =) Sen åkte mamma och jag in till Malmö för att shoppa (egentligen får jag ju inte shoppa något, har ju redan problem att bara packa 15 kg till London). Men jag köpte ett par byxor och ett pyjamas linne =) På kvällen var vi ute och åt med mormor och morfar på Rådhuskällaren =) Så himla god mat =) Jag avslutade kvällen på ÖGs. Helt okej utgång, dock en aning för mycket folk för min smak.

Tillbringade hela fredagen med Tor =) och sen lördags firade vi Rebecca. Så full rulle in i det sista. Känns helt sjukt, om en vecka är jag i London. Paniken börjar drabba mig, men samtidigt ska det bli super skoj ;) Vi tre ska ju göra London osäkert.. haha!

Vilken fullspäckad vecka

Det har varit en väldigt fullspäckad vecka för mig märker jag. Har knappt varit hemma någonting, vilket min mamma har påpekat för mig (i TELEFON).. haha. Fredags hade vi vår födelsedags/avskedsmiddag hemma hos Olivia. Vi hade gjort lasagne dagen innan som blev hur god som helst. Ju längre kvällen gick dessto tröttare kände folket sig och var inte längre sugna på att gå ut och dansa, men jag lyckades övertyga dem =) Dock var det kanske inte så smart gjort, med tanke på att Hercules var så fullt med folk att efter en timme kunde man knappt röra sig ens. Så vi bestämde oss för att lämna klubben en timme tidigare än vanligt. Då är det hur perfekt som helst att Tor bor i Lund =) Han skulle upp tidigt i går, herregud vad trött jag var. Men jag cyklade hem till Olivia och satt i hennes kök och pratade =) Sen cyklade jag hem i regnet och sov några timmar, för att sedan förbereda mig inför förfesten i Södra Sandby hemma hos Ina. Men vi var nog rätt trötta alla tre, så istället för att följa med dem ut åkte vi hem till Olivia och kollade på film. Idag har jag uppdaterat min dator lite, med lite serieavsnitt och lite musik, sen cyklade jag hem till Tor och träffade honom några timmar =)

Nu har jag bara 13 dagar kvar i Sverige, gäller att jag utnyttjar dem till max nu... hehehe... Till helgen blir det nog utgång eftersom jag fyller år på Torsdag =) Jag får festa i USA.. wiiiiee. Inte för att jag har någon nytta av det, men ändå ;) Här kommer några bilder från fredagens utgång, tänkte lägga ut fler på pixbox =)
image23
Elise, jag och Maria dansar på Hercules innan folk samlingen började komma. 

image24
My roommates in London =) Olivia och Tessi 

image25
Samt en glad Jenny.
 

I´m back

Så nu var vi hemma igen! (iförsig andra dagen nu.. men ändå) Saknar värmen och det underbara havet och kvällarna på Cypern. Men det är helt underbart att vara tillbaka i sin egen säng (dock har jag jätte problem att sova eftersom det är så kallt) Om folk såg vad jag har på mig, skulle de tro att det var mitt i vinter... haha. och jag är tillbaka på jobbet igen. Hade världens ångest att sätta mig på cykeln, men det var faktiskt väldigt trevliga besök på jobbet idag =) Åh pengarna behöver man ju alltid. Fredag ska jag och Olivia och Tessi ha avskedsmiddag, kombinerad födelsedags middag. men det verkar inte som vi blir så många, alla verkar redan ha gjort upp andra planer =(