Nytt jobb

Kände det var dax att uppdatera lite! Nu har jag arbetat första dagen i Lund. Enligt personalen där, var det kaos. Men jag tycker det var betydligt trevligare och lugnare än vad jag är vann vid. Så inget ont än. Blev lite chockad över att se vem som var vikarierande samordnare. En tjej som gått i min parallell klass.. hahha..

Kom hem från Spanien igår, dunder förkyld. Även om inte vädret var det bästa, var det ändå helt underbart att komma hemifrån :) Hade aldrig orkat börja jobba idag annars. Tillbringat visserligen hela natten och dagen med en näsduk i handen och hostat som tusan. Hur har jag kunnat bli så sjuk? Men det går säkert över :) Hann träffa älsklingen en sista gång innan hon lämnar landet. Men bara 6 veckor kvar till du kommer hem :) Wiiiee.. Saknar dig redan!

Just de, min tandställning är borta!