Äntligen börjar det nalkas sommar

Nu var det ju ett tag sen ser jag ;) Har haft fullt upp. Med alla tentor, arbeten och planerat Thailand resan. Therese och jag beger oss iväg till Phuket och Bangkok om bara 2 veckor :) Ska bli så himla roligt och skönt att komma iväg :) Visserligen är det ju vackert väder här, men inget går upp mot 40 graders värme, klar blått vatten, god mat och shopping :) Krockar med ett seminarie :( Men hoppas det ordnar sig ändå.

I fredags blev det middag hos Maria som var nere i Skåne och hälsade på :) Trevligt trevligt. Igår satte jag och Tessi oss på uteserveringen och drack öl. Så nice :) Sen blev det film kväll med Tessi och Jannika. Såg på forgetting Sarah Marshell (igen!) är så himla rolig. Trots att jag sett den två gånger tidigare ;) Samt såg Barnhemmet. Skulle vara en äcklig film, men inte blev vi skrämda. Lite besviken måste jag erkänna att jag blev.

Avslutar helgen med lite plugg och underbar chokladglass med Brownies i. Helt underbar :) Synd att den tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback