Hoppas tiden går snabbt nu :)

Nu har jag börjat räkna ner dagarna.. hehe. Bara 15 dagar kvar (Okej, nästan 16 eftersom den här dagen inte är över än). Men shit vad tiden går fort. Innan dess ska jag hinna med två tentor samt ska min älskling komma hem :) Saknar dig i massor! Lite dålig tajming när du kommer hem bara, men det ordnar nog sig :)

Tre tentor inom loppet av 11 dagar. Herregud hur ska jag fixa det? Behöver bara stå ut med pluggande dag och natt mer eller mindre nu i tre veckor. Sen ska jag ha en avkopplande vecka i Illoret Mare (hette det va?). Annars får jag väl ett trevligt sommar lov med massor med plugg. Tor kommer ju ändå inte befinna sig i Skåne, så jag behöver inte vara orolig för att han ska störa. Men sen har vi ju mina vänner.. hm.. fast de jobbar ju oxå ;) Nej nu ska jag istället tänka på allt roligt jag ska göra i sommar ;)

Kommentarer
Postat av: therese

Jag saknar saknar saknar dig!!!!!! Nu har jag bestamt mig for vad jag ska gora: jag har precis sokt in till matte c some borjar den 18 augusti (thats right- jag kommer hem redan i augusti) for jag ar inte lycklig har langre. Jag bara jobbar jobbar och jobbar och jag har inga riktiga vanner har pa samma satt som i sverige. Jag kanner mig som minst 30 och inte alls som en 21 arig tjej. Sa nar du kommer hit i augisti har jag redan slutat jobba och nar du aker kommer jag komma hem efter fem dagar =)

Jag tror du hade blivit den basta sjukskoterskan i varlden om du valjer att bli det istallet!

Puss pa dig gumman och vi ses snart!!!

2008-05-18 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback