Beach rugby

Jag har hunnit jobba en hel månad i Lund nu :) och jag trivs jätte bra fortfarande. Har t o m fått den "äran" att gå till en mycket speciell dam, vi är bara 3 stycken av all personal som är välkomna hem till henne. Vad är oddsen att jag ska ha sån otur och vara en av dem?

För någon vecka sen sprang jag runt i Malmö och shoppade och plötsligt kände jag en hand på min axel. Det visade sig att det var Paula, Tors mamma som var nere och klippte sig. Samt tog en liten runda på stan. Hon hade åkt direkt från deras semester uppe i Norrland (så jag fick höra allt om deras resa före min pojkvän). Det var lite sjukt. Hon var nog den sista jag trodde jag skulle stöta på i Malmö. Hahah.

Jannika fyller år imorgon, men i kväll är jag bjuden på tårta hemma hos henne :) Helgen är redan fullspäckad. Egentligen skulle jag jobba, men på något konstigt sätt lyckades jag få ledigt :) Åker upp till Halmstad imorgon. Biljetten är redan bokad och uthämtad (inte som sist när jag inte hade bokat och det var fullt, så jag fick sitta 1 h och vänta på nästa tåg). Tors äldsta bror som bor i Australien är hemma den här veckan, så nu är det första gången jag ska få träffa honom. Sen på lördag är det den årliga Beach Rugbyn som alla rugbyspelare har pratat om sen i våras. Hoppas bara vädret håller i sig så man slipper stå med paraply på stranden.

När jag träffade Elise på stan igår som berättade att hon skulle åka till London och jobba nu en månad. Då slog det mig att det snart är augusti :) Vilket innebär att det inte är speciellt långt kvar tills min älskling kommer hem :) Vad kan det vara 3 veckor?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej alskling! Nu ar det minsann inte langt kvar- har bestallt flyg till den 7 augusti, sa det ar nastan exakt tre veckor kvar nu! =)

Jag hoppas du kommer inte till programmet, allt for att halla kvar dig i skane ;) Synd att du inte kan folja med till asien, men som du sager- vi kommer ha ett skitroligt halvar- bill and bull are back! hihi Pa tal om resa, vilka datum hade passat dig att aka till berlin? Jag hade i princip kunnat aka den 8 augusti och typ stanna dar i tva natter. Jag tror inte att det kostar mycket och det hade varit skoj med lite quality time tillsammans med dig, samt en valfortjant semester, om an valdigt kort ;) Om du hittar nagot billigt kan vi ju boka snart, jag ska gora mitt basta och forsoka leta runt.

Ska bli skont att komma hem och fa vanliga rutiner igen. Jag alskar mitt jobb, men jag hade inte kunnat leva sahar i flera ar. De andrar mitt schema hela tiden- tror de har andrat nasta veckas tider ca tre ganger redan. Ibland berattar dem for en att man inte kommer vara ledig nasta dag, precis innan man gar hem och inatt jobbade jag fran 22.00 till 09.30- utan rast! Det tar en aning pa en... Menmen, nu ar det mindre an en manad kvar sa jag lar inte fa gratt har an ;) Puss

2008-07-13 @ 14:21:21
Postat av: Therese

Hej gumman! aha ok, men v 35 ska nog ga att fixa, som sagt ar min kurs bara pa tisdag och torsdagskvallar =) See u very soon!!!

2008-07-16 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback