Valencia tog hem det :)

Igår hemma hos Tor fick jag roa mig på egen hand, Tor var så uppe i sitt "lilla" projekt. Då upptäckte jag till min stora glädje att de visade finalen i Copa del Rey: mellan Valencia - Getafe. Valencia som varit mitt favorit lag nu några säsonger (som jag faktiskt varit dålig på att följa i år, dels berodde det på min vistelse i London och dels på att de spelat uselt). Men att se dem slå ut lag som Barcelona och Real Madrid, helt oslagbart! Helt plötsligt har jag glömt hur dåligt de spelat i ligan. Även om Copa del Rey inte är något som lagen brukar prioritera, så kan de iallafall säga att Valencia har inte misslyckats totalt i år! Men en vinst är alltid en vinst. Klart att det ser bättre ut att ha tagit hem hela cupen än att åkt ut, för att sedan skylla på att vi satsar på ligan. Men då har vi Valencia som tog hem segern i går, 3-1 och det är inte dåligt det :)

Ser fram emot EM som börjar till sommaren, spanien kommer vara hetta :) Bäst för Sverige att de ser upp när det finns spelare som David Villa mfl. Insåg igår att jag måste ju ha lite semester i sommar. Pratade med Tor igår om det och han kunde ta ledigt lite när som heslt så det var upp till mig att betämma :) Så första jag gör i morgon är att ringa jobbet, måste ju kunna åka till Halmstad nånting i sommar. Halmstad som är en så vacker sommar stad :) Får se till att ta mig ledig när det är Beach Rugbyn oxå.

Nu ska jag återgå till mina studier, bara en vecka kvar till Tentan. och till LONDON :) Jag ser fram emot att träffa er så mycket att jag nästan glömt omvärlden.. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback