Schwarzkopfs BC (Bonacure) helt underbar...

Nu när jag ändå är igång  och tipsar om produkter, så har jag provat en annan helt fantastisk produkt. En produkt som funderar som "hairrepair" och verkligen skyddar håret. Trots att mitt var både färgat, slingat och permanentat så tyckte frisören att jag hade ett väldigt fint hår som såg välskött ut, förutom de slitna topparna jag var där för att klippa av. Produkten är från Schwarzkopf BC (Bonacure) hairtheray och heter Repair Rescue. Fungerar som ett balsam som ska tas i handdukstorkat hår och ej sköljas ur.

Jag har alltid varit så emot frisör produkter och inte alls trott att de varit mycket bättre än andra produkter man köper på Åhlens eller liknande. Men nu förstår jag varför produkterna är lite dyra, drygare och faktiskt värda det i slutändan. Från och med nu ska jag nog lära mig att inte slösa så på Shampoot, de behöver inte löddra en massa har jag fått lära mig. Hellre att man tar två gånger. Åh jag som gillar att ha massa skum i håret ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men linda- du aker ju nar jag kommer!!!

2008-04-02 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback