Så var man student igen.

Så var skolan i full gång! Det ska kännas att man börjar i skolan. Haha. Har tillbringat de senaste tre dagarna nere i böckerna. Idag hade jag mitt första kunskapstest de de fem första kapiteln i boken. Har små stressat upp mig för dem, eftersom de gick så dåligt förra året. Jag stressläste boken, för att sedan tro att jag skulle klara av testen. Redan efter att bara gjort ett test har jag samlat in fler poäng på testen än förra året... hehe. 8/10 är ju inte helt fel :) Får tacka Janne för lite hjälp med sista frågan, de kanske blir avgörande sen på tentan? Förstår inte hur det kan vara så mycket arbete med en sån liten delkurs, tre kunskapstest, ett arbete, en opponering, två exceluppgifter samt en tenta på bara fyra veckor för futtiga 6p. Det är ju ingenting.

Sen inte nog med det får jag ju inget csn bidrag utan blir tvungen att jobba oxå. Så jag har hur mycket som helst jag ska hinna med. Så det är kanske inte så konstigt att jag gärna vill ha saker planerade i förväg ;) och inte kan vara lika spontan som min pojkvän. Men med tanke på hur ofta han besöker Halmstad, så kan han knappast gnälla på mig när jag ska jobba. Åtminstone befinner jag ju mig i närheten och kan hitta på saker innan/efter jobbet.

Jannika, Jenny och jag har äntligen bokat vår resa (det är nog en vecka sen nu ;) som bär av till Lloret de Mar ett partyställe några mil från Barcelona :) Ska bli jätte skoj :) Helt välbehövt efter jobbat så intensivt samt mycket plugg, så den 8 juni bär det av :) Lovely lovely. Efter att till min stora förvåning ska få tillbaka pengar från deklarationen så planerar jag in en semestertripp till (förutom den som kommer gå till Halmstad och till Stockholm). Herregud, jag har nästan redan planerat hela min sommar. Just de, har ju planer på att åka till mina älsklingar i London oxå :) hihi.

Provade på en ny hårprodukt till mitt lockiga hår, när jag var hos frisören sist (snart 1,5 månad sen) fick jag test produkter från Kerastase, inpackning, shampoo samt en curl cream. Mitt hår var en katastrof i morse och inte hinner man in och duscha innan föreläsningen som börjar 8, så jag provade lite curl creamen och den var helt fantastisk. Mitt hår såg genast super snyggt ut. Så snyggt att jag kände mig tvungen att ta på en kjol. hehe :) Även om den är dyr, så kommer jag att införskaffa mig en sådan produkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback