Jaaaa.. äntligen!

Idag är en hel fantastisk dag :) Delt skinner solen (dock blåser det ganska kallt) men ändå :) Man blir så glad av att se den lysa. Visserligen har jag inte haft tid att vara ute något i dag förutom cykelturen till och från Lund. Städat huset och pluggat. Hoppades på att träffa pojken min idag, men f r o m denna veckan är det nya Rugby tränings dagar, så det får väl bli imorgon då. Men nu ska jag komma till det fantastiska med denna dag :) Var hos tandläkaren i morse och trodde det skulle gå som det har gått de senaste 2 åren och 7 månaderna, men om en månad så kommer ni inte känna igen mig längre ;) 2 juni åker fanskapet bort. Så nu ska jag ta fram en kalender och börjar räkna dagarna ;) Undrar hur jag ska fira detta? Åh nej, jag har ju tenta den 4, fast sen ska vi till Iloret de Mar den 8onde, så det får bli där. Eller dagarna emellan kanske? För firas ska det. Som jag har längtat efter de här orden, längtat efter mitt datum. Känns helt otroligt! Så underbart.

Så denna lilla detaljen på bilden kommer snart bara bli ett minne blott ;)

image27

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis hjartat- vet hur garna du vill bli av med "fanskapet" ;) Nu kommer du snart till mig- ska bli sa skoj!!!! Bade jag och olivia ar lediga hela helgen- kan det bli battre? =) Vet att du kommer med din mamma och att du kanske inte har tid att ga ut, men jag kan kanske hanga med pa lite sightseeing och vi hade ju kunnat ga ut och ata tillsammans alla fyra pa lordagkvall? Ska bli sa otroligt roligt att se dig gumman! puss o kram o vi ses snart!!!

2008-04-22 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback