Hittade ett test på Dollface sida:)

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Dermanords fuktighetskräm, Bodyshops body and lipbutter i vaniljsmack :)
Äter helst till frukost: Fil med flingor, ett löskokt ägg och rostade mackor tillsammans med en kopp Kaffe.
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: Minst 22 grader i vattnet annars går jag inte i, kanske badar fötterna om det är 20.
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Vill inte bo någon annan stans har jag kommit fram till.
Så här många muggar kaffe har jag druckit i streck: Fyra-fem skulle jag tippa på. Måste ju hålla sig vaken till tenta plugget.
Ser helst på TV: Desperate Housewives, CSI Miami (bara älskar H... kan inte hjälpa det Tor ;) Greys Anatomy och The Tudors med snyggingen Henry Cavalli :)
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Fotboll såklart!
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Hade inte betalat något, tror inte jag har någon sådan idol eller förebild. Hel nöjd med en weekend till London med mamma :)
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Lägga det i insatts på en lägenhet :) Kanske resa någonstans för att fira att jag vunnit så mycket pengar ;)
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Hade föredragit vattenpölen. Tänk att bo i en kall snödriva, herregud jag hade gått under. Är så känslig för kyla.
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: Tror inte det finns någon. Hade tröttnat på det. Men Lasagne hade jag nog kunnat livnära mig på några dagar.
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Det finns saker som jag ångrar, men jag hade nog inte viljat ändra på dem. Misstagen är en del av oss, det är dem som får oss att utvecklas som person :)
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Jag hade klarat mig utan julen. Bryr mig inte så mycket om julen egentligen. En hel sommar utan sol hade jag dock inte överlevt. Snacka om att bli ett långt deprimerande år. Då hade jag satt mig på första bästa plan till solen ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej min alskling! Du hade skrivit mycket sen sist jag tittade in. Jadu, nu far tor konkurrens om dig minsann ;) Jag tycker det ska bli sa roligt att komma hem igen- saknar alla mer och mer for varje dag. Tror att jag kommer i september nagon gang- maste bara fa kontraktet som merchandiser forst och den har jag val en manads uppsagningstid. Nar du kommer far vi prata om vad vi ska gora under v.32, som sagt vet jag inte om jag far ledigt an, men forhoppningsvis ska det ga att ordna! Saknar dig sotis och vi ses snart juh!! =) Puss i massor!!!

2008-04-18 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback