April :)

Idag känner jag mig på topp humör, även om jag fortfarande har ganska mycket huvudvärk och ont i halsen sen helgen. Tror det är Tor som smittat mig (eller jag som smittade honom från början ;) Men strunt samma när man har humöret i behåll :) Var länge sen jag kände sån glädje.. hehe. Innan har jag inte ens haft tiden till det. Varit så mycket hela tiden. Skolan på moorgonen, dagarna tillbringar jag framför böckerna samt vissa kvällar. Några kvällar i veckan, brukar bli tor-fre och sön jobbar jag. Alla dessa uppgifter och test vi har.. helt sjukt. Måste erkänna att jag ser fram emot tentan om två veckor. Visst har panik för den och väldigt ångest, men har ersatt den... :) Mamma och jag ska ju flyga till London då! Känner mig riktigt exhalterad idag. Ska bli så roligt att träffa mina gamla room mates :) saknar er i massor här hemma. Men det ska bli helt underbart att bara komma hemifrån och verklgen koppla av en hel helg. Nu i efterhand känner jag mig dum som bokade hemresan så snabbt, jag hade ju kunnat stanna några dagar till. Men men... till min stora glädje så ska Therese flytta hem igen :) När jag fick höra det förra veckan var jag på jobbet och hela jag sken upp och alla mina vårdtagare trodde det berodde på att det var äntligen fredag :) Det har inte varit samma sak här hemma utan dig och jag är glad över att få tillbaka dig :) Nu kommer Tor få konkurrans om mej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback