Vad hände med de bra bidragen?

Skönt med en kort vecka.. till.. hiih =) Känner att det börjar närma sig nu, så himla skönt! Fast lite oroväckande att mina tentor är bara 2 respektive 3 veckor bort. Börjar drabbas av lite panik känner jag. Det värsta som kan hända är att jag kommer få "njuta av ledigheten och sommaren i juni" och sen blir det råplugg inför omtentorna i augusti. Nu har ju även min släkt sett att jag kan dricka en hel del... haha... blev ju en hel del i lördags när vi firade Andy. Men så kul jag hade. Att jag t o m missade Eurovision song contest finalen! Men sen fick jag ju höra hur det hade gått... kan fortfarande inte smällt att Ukraina som jag hatade mest av alla låtarna (såg nämligen reprisen i söndags, bara låtarna inte omröstningen) hur kunde de komma tvåa??? För mig helt obegripligt, eftersom den var hur kass som helst. En kille som är utklädd till tjej robot som "sjunger" på tyska och engelska en massa nonsens. Jag fattar inte det! Vad hände med alla bra bidragen där folk faktiskt vann för att de kunde sjunga? Men Grekland var bra ;) Sitter nu hel spänd och väntar på mitt tenta resultat! (De andra grupperna har ju redan fått reda på sina och vi skulle få det idag sa dem...) åh jag vill veta! Har ju mina små aningar redan men... kan vara bra att få det bekräftat som sagt!

Nästa vecka ska jag äntligen permanenta om mitt hår =) Ville egenligen gjort det på fredagen så man varit helg fin, men det fanns inga tider. Så på torsdagen istället, men det håller nog i sig =) Kan iallafall inte bli värre än det är nu ;) Fast jag ska inte klaga idag, nu när solen tittar fram känner jag mig alltid så mycket sötare =) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback