Utgång... ;)

Idag hade jag egentligen tänkt att sitta hela dagen och plugga, men så blev jag väckt av jobbet istället. Så idag har jag tjänat in lite pengar =) Kursen går ändå inte så bra, så pengarna behöver jag bättre. Vet inte vad det är med mig, men den senaste tiden har skolan inte känts så viktigt (trots att den är det) men jag känner att jag behöver verkligen en paus... så jag kan få tillbaka motivationen. Träffade sedan Frida och tog en fika, super trevligt =) Ikväll är det äntligen dax för utgång.. känns som det var skit länge sen senast! Åh jag är så glad =) hihih. Men vad är detta för väder? Jag som är super peppad på vår utgång och jag hade ju tänkt att cykla men i vad regnställ? ;) Och förstöra hela min out-fit?


168280-14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback