Underbart väder =)

Vilket härligt väder =) Efter att varit på mina föreläsningar så tillbringade jag resterande eftermiddagen i bikini överdel och kort kjol ute i solen med min internationell ekonomi bok. Hur underbart som helst. Är helt stolt över mig själv att jag faktiskt har klarat av att läsa i boken (brukar jag aldrig annars göra ;) Tror faktiskt att jag fått lite färg idag (eller är det bara önsketänkande ;) Tentorna börjar ju närma sig med storm steg och jag börjar väl drabbas av lite panik tror jag. Samtidigt som jag ser framför mig hur skönt det ska bli. Hur konstigt det än låter så har jag de senaste gångerna jag jobbat känt en fruktansvärt lättnad (det har på något viss varit avkopplande att komma till jobbet) Hur stört låter inte det? I sommar ska vi ha roligt tjejer ;) Åh vad jag längtar... hihih

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi kommer ha great fun! ;) Åh, jag är så störd... Jag köpte en sak igår för 150 kr, som jag nu har lyckats tappa bort på något konstigt sätt här hemma. Saken är som bortblåst och det känns väldigt störigt att ha slängt bort så mycket pengar. Så nu vet jag hur du kände dig på valborg... =/ Ses vi på fredag? Kram!!

2007-05-23 @ 18:19:22
Postat av: Anonym

Vad skönt att du känner så med tentan! =) Jag ser JÄTTEmycket fram emot lördag hihi och Jenny ska antagligen följa med. Ja, det låter bra; singstar it is! Kram!!

2007-05-24 @ 15:49:04
Postat av: Therese

Janny ska inte med ut, men vi kan nog ha skoj ändå;) Vi kan ju se om rebecka och dem ska ut, så som vi sa... Vad bra att du fick tilkbaka dina pengar, men det skulle du ju ha, annars hade det ju varit fiffel! Jag har fortfarande inte hittat min dumma bitskena, så jag får köpa ett helt nyt kitt för 150 spänn, surt, men vad ska man göra? Snart är det fredag, så skönt! =) Kram!

2007-05-24 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback