Så var man förkyld igen...

Igår när jag pratade med Tessi i telefon kände jag att jag börja bli lite täppt. Men en timme senare sen så hade jag världens huvudvärk, tandvärk (efter tandläkarbesöket i måndags) och halsbränna som tusan, samt att näsan rinner konstant. Skit jobbigt. Till råga på allt var det så varmt i mitt rum att det gick inte att sova. Trots öppet fönster! Jag låg och vände på mig och snött mig fram tills fyra i morse, sen somnade jag till en timme. Så det är allt jag har sovit i natt, 1 timme. Jag hatar att vara förkyld. Varför måste allt komma samtidigt? Tack och lov är det inte fredag idag, för jag hade nog inte orkat gå ut, egentligen. Men hade säkert tvingat mig själv och mått ännu sämre till helgen. ;) hihih. Vill ju inte missa en utgång =)

Jag som har tjatat om att gå till Hercules nu hur länge som helst, så på fredag ska vi dit (om jag hunnit bli frisk d v s). Tar en massa nässprej, alvedon och cyklade t o m in till stan och handlade fishermans friend (hatar egentligen dem, för de är så sjukt starka) men de hjälper verkligen =) Så nu känns förkyldningen redan bättre =) På ett sätt hoppas jag inte att jobbet ringer imorgon (så jag kan vara hemma och krya på mej och ladda inför fredagen.. hihi).

Kommentarer
Postat av: Therese

Aw, stackare! Då får vi hoppas att du mår bättre på fredag, men om du inte mår bra ska du ju inte gå ut, så i så fall får utgången vänta till nästa helg. Krya på dig vännen! Kram!

2007-05-30 @ 21:32:02
Postat av: Therese

Vad bra att du mår bättre- jag är nämligen väldigt partysugen! ;) Jenny är tydligen i Halmstad, så hon kan upenbarligen inte följa med... ;) Köpte du två par skor på Nilssons? Då får du visa dem imorgon, fast vi kanske kan vara hos mig på kvällen? Antagligen kommer bara min pappa vara hemma, eftersom mamma fortfarande är i Italien. Vad säger du? Längtar riktigt mycket till imorgon nu! Just det, vad ska du ha för kläder? Jag funderar på att ha mina nya svarta peep toes och så ska jag försöka hitta en klänning på stan imorgon. Kram!

2007-05-31 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback