ÖGs

Igår jobbade jag och sedan var det dax för veckans utgång =) För första gången detta året (för min del iallafall, inte för de andras) så bestämde vi oss för att gå till ÖGs. Jag, Tessi och Elin (men Elin blev vi av med nästan direkt) konstigt nog såg vi inte henne alls på hela kvällen. Jag hade inte så höga förväntningar på utgången eftersom ÖGs är en nation. Men det här var riktigt illa (åtminstone första timmen) och jag höll på att få panik på folket som var där. Shit... jag hatar när det är så trångt att man inte kan röra sig och folk bara ska hålla på och knuffas hela tiden. Jag och Therese har nog aldrig suttit ner så mycket som vi gjorde igår. Ska inte bara kritisera utgången, för sista timmen gick väldigt fort och då hade jag faktiskt roligt =) Men det är ju inte Sargasso. Som alla vet är jag besatt av mitt Sargasso =) I love it! hihi Jag behöver en och annan sån här ok kväll för att sedan kunna ha något att se fram emot =) Där var en kille som stötte på Tessi igår, som hade lätt det roligaste namnet jag har hört (och folk som retade mig för killarna jag träffat ;) hahaha... Han hette Gunnar! hahahaha... Hur kan man hetta något sånt och vara 28 år? Jag förstår inte! Hur kan ens föräldrar bara få för sig tanken att döpa sin son till det? Jag är så elak.. hihi.. jag vet.

Idag har jag suttit och gått i genom fem gamla tentor. Är jätte nervös inför tisdagen. Eftersom det är morsdag idag så har mamma åkt till mormor, så då fick jag laga mat. Åh det blev pannkakor =) Sen gjorde jag mina choklad muffins till tentan.. =)


Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja, då vet jag att jag inte ska förvänta mig att din son ska heta Gunnar med andra ord. ;)Pluggade du något i natt? Jag la mig vid 4 och sen vaknade jag konstigt nog redan vid 8, så jag har tagit mig lite tupplurer under dagen, men jag känner mig fortfarande småseg. Kram!

2007-05-27 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback