Nu nalkas det utgång ;)

Onsdagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig (igen).. hehe. Var ju hel laddad inför utekvällen och så ösregnade det ute. Men det hindrade ju inte oss. Så jag träffade Jenny och Tessi i stan och så satte vi oss på en bar.. trevligt trevligt =) Sen skulle vi ju till Hercules, åh så ska dem inte öppna dansgolvet... åh.. blev så sjukt besviken! Istället åkte vi hem till mej. Så kvällen blev hur trevlig som helst =) Så utgången får vi ta ikväll istället ;) Ser fram emot det som tusan... hihi... (som vanligt) ;) Torsdagen blev en plugg dag och nu sitter jag på jobbet och bara hoppas att klockan ska gå fort.. hihih... Är ännu mer taggad nu ;)

Kommentarer
Postat av: elise

hej linda!
tack själv - jag tyckte också det var jättetrevligt i tisdags :) o du förstörde verkligen inte något (jag tror ändå att tessi o jag hade bangat sushi ännu en gång! vi har lyckats förskjuta det rätt länge nu!)
givetvis ställer jag upp som guide när vi beger oss till COPENHAGEN ;D ska bli jättekul! om 2 veckor, typ? eller vad tycker du?
ha det så bra! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback