Lite lugnande besked =)

Imorse var jag hos tandläkaren. Fick sitta och vänta en kvart på att han skulle komma och sedan tog det max 5 minuter. Helt sjukt! Sen frågade jag min tandläkare om han trodde jag kunde bli av med den till hösten. Åh han bara åh, nej det är omöjligt. Men sen frågade han när är höst för mej? Jag bara: Slutet av september. Så då sa han att det kunde vi nog ordna! Undrar vad han räknade som höst, eftersom det först var omöjligt. Konstigt! Så då blir det ju 2 år jag haft tandställningen. Blev lite små ledsen över att jag måste ha den i sommar, men samtidigt jätte glad över att jag nog blir av med den i höst =) Skulle vara så himla bra! Det är kanske t o m bra att jag inte blir av med tandställningen, för då är risken mindre att jag träffar nån kille ;) Kanske...  Sen var jag och tränade. Skulle handla en fuktighetskräm från dermanord, men jag fick aldrig tag i någon. Där jag brukar handla säljer inte hudvårdsprodukter längre och på ett annat ställe så var inte hon som hade hand om det inne. Så är det alltid! Så störigt. Så nu funderar jag på att åka in till Dermanords butik i Malmö, för då vet jag att jag kommer hem med det jag ska ha. Nu blir det plugg för hela slanten, inför min tenta imorgon. Sen är det ju bara 2 kvar... wiiieee

Shit muffinsen jag bakade igår är nästan slut. Jag är så nervös inför tentan att jag råkat äta upp dem... hihih.. (gjorde dock bara en enkel sats, som tur är... har 2/10 kvar... hehe). Jag borde kanske överväga att öppna ett muffins fik istället för min nattöppna glassbar ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är såååå go tjejen! haha "Jag är så nervös inför tentan att jag råkade äta upp dem" fick mig att brista ut i skratt- du är så söt. ;) Ja, jag räknar ner till jag ska få semester, det erkänner jag, men jag tycker samtidigt att det är sorgligt att lämna alla på jobbet. Men det måste hända förr eller senare... Gud vad glad jag blir att höra du blir av med tandställningen. grattis! Och det verkar lite konstigt att tandläkaren först sa att det var omöjligt att bli av med den innan hösten; jag räknar inte augusti som höst? Lycka till på tentan imorgon!! Kramar!!

2007-05-28 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback