Helgen är över..

Fredagen blev väldigt intensiv... Gick ju upp 05.45 för att jag skulle till jobbet. Sen hann jag inte sova något efteråt. Men jag hade nog ändå inte kunnat sova även om jag haft tiden till det. Åh var ju så fest sugen... hiih.. åh så är det sånt härligt väder... Cyklade hem till Tessi och pratade, drack vin och kaffe =) Hur trevligt som helst. Sen cyklade vi ner till stan och in till Sargasso. Kvällen blev hur skojig som helst. Träffade en kille som jag sedan hade följe med (världens omväg visserligen ;) Fick höra av Tessi att Olof suttit och spanat in mig hela kvällen. Vad är hans problem? Ungefär vid kvart i fem kom jag i säng igen... så jag var ju bara uppe i 24 timmar... herregud! Inte konstigt att jag var sjukt slö hela lördagen. Idag jobbade jag (skulle jobbat till 11, men var redan klar vid 09.00 så då cyklade jag hem) sov en timme och sen har jag suttit ute i solen (fick leta fram bikini överdelen) och försökte plugga lite internationell ekonomi. hihi. Laddade upp lite bilder oxå ;)

Nu är det inte långt kvar tills sommaren.. åh så underbart! Bara längtar tills den 8 juni klockan 18.00.. hihih... (eller kanske blir tidigare vet man ju aldrig). Hörde Markoolios nya sommarlåt... "ingen sommar utan raegge", så nu längtar jag ännu mer =) hihih

Kommentarer
Postat av: Therese

haha Jenny är för rolig ;) Jag vet inte vad jag ska råda dig till när det gäller Håkan, men lyssna på vad du själv känner, så blir det nog bra. Men som du säger: det kan ju hända att du inte riktigt har kommit över Olof än, sånt brukar ju ta tid... Så skönt med vackert väder idag- jag blir alltid på sånt bra humör när solen skiner! Kram!

2007-05-20 @ 17:15:46
Postat av: Therese

Du är inte patetisk, det är högst normalt att reagera så som du! Jag antog att det var jenny du menade när du skrev: "Så kul när jag berättade hur gammal håkan är, först fick jag en konstig reaktion, men 5 min senare när hon fick veta vad han jobbade som då helt plötsligt var han "a keeper". hahah. du skulle varit med och sett henne... ". Var det din mamma du menade? Nä, jag har inte hört av mig till viktor... På morgonen när jag kom hem från Sargasso fick jag den briljanta idén att redera alla mina meddelande; det enda stället jag hade Viktors nummer på, för det gjorde ju att problemet om hur jag skulle göra med honom försvann. Fegt? Ja! Men helt krasst skulle det ju lätt kunna hända att jag rederade mina meddelande utan att tänka mig för. Så nu kan jag alltså inte höra av mig... Problem fixed in a snap =P Idag har jag varit med mamma och pappa vid havet, där vi fikade, åt glass och njöt av vädret. Helt underbart härligt att kunna sitta vid havet i kortärmat! Vad har du hittat på? Kram!!

2007-05-20 @ 19:51:44
Postat av: Therese

Ja, den strategin är enkel, kanske inte den snällaste, men det är i alla fall en trovärdig förklaring. Jag orkar verkligen inte träffa den här killen och jag vill inte ringa honom, bara för att säga "Du, jag är inte intresserad". Jag hade ett missat samtal igår, men eftersom jag inte har någon nummerupplysare vet jag inte om det var han... Vilket pärlarmband var det du tappade? Lycka till med pluggandet ikväll, men på såna här dagar kan man inte göra annat än njuta av solen, så ha inte dåligt samvete för att du sköt på studierna ;) Kram!

2007-05-20 @ 21:39:29
Postat av: Therese

Ja, hur har vi lyckats dra på oss så mycket killproblem? Det krävs talang på jag säga ;) Har du hört något från Håkan än? Kram!

2007-05-21 @ 16:30:14
Postat av: Therese

Vad bra, blev det ett liknande som det du tappade? Jag är så himla shoppingsugen så det är inte klokt! Olivia ville också följa med till Köpenhamn, såp vi blir nog ett helt gäng som drar dit verkar det som. Nä, jag har inte hört något från Viktor och killen från Sargasso fick inte mitt nummer. Vi visste nog både han och jag att vi inte kunde göra något, eftersom hans bästa kompis är min kollega... Ha gud ja, jag vill inte veta vad vi kommer ha för problem i sommar. ;) Hoppas vädret blir lika fint imorgon och vet du?, jag är så himla festsugen! haha Ovanligt va? Vad är planerna för helgen? Kram!!

2007-05-21 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback