=)

Vilken härlig dag =) Jag vet inte vad det är med mig egentligen! Men jag känner mig på sånt bra humör idag (eller hela veckan egentligen om man bortser från i onsdagskväll.. men det fanns ju en anledning till det). Mitt humör påverkas nog väldigt mycket av vädret skulle jag tro? Fast konstigt nog så hade jag min "hat promenad" idag i regn och jag var ändå mitt goa och glada jag. Vadå störd? Var hos världens goaste tant idag, som bjöd på frukost =)
Det regnade ute och jag tyckte det var skönt.. hallå vad är det för fel på mej? haha...

Jag går runt och ler hela tiden, helt utan anledning. Så himla underbart! Man skulle nästan kunna tro att jag är kär i någon, men vem skulle det vara? Mig själv ;) hihihi. Kanske beror på mitt hår kanske? Var ju och permanenta det igår, så nu har jag sådana underbara lockar =) Som bara blir finare av regnet.. hihi.. Åh brun börjar jag att bli om armarna... hihi.. Nej nu måste jag ta tag i pluggandet! Fick reda på idag att jag ev. har två tentor samma dag i sommar, samtidigt som jag ska jobba den dagen. Ser ju lovande ut.. haha... Får ta mig i kragen nu, så att det inte blir fler tentor i sommar än de två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback