Blev ju inte riktigt som jag tänkt mig..

Fredagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt. Har varit hel taggad hela veckan inför vår utgång idag, men det blev tyvärr ingen =( Kände att jag kunde behöva livas upp idag. Så nu är jag dessto mer på inför onsdag... som måste bli en utgång... shit en hel vecka utan festa! Mamma tyckte det var bra att jag skulle vara hemma "du kan behöva vara hemma en fredag för en gång skull"... haha Försökte få med min kusin ut ikväll, men han hade legat inne i lumpen i 10 dagar och var skit trött. Vilket jag kan förstå! Så istället har jag ägnat kvällen åt att göra ett lila pärlhalsband =) Jag gjorde säkert om det två gånger innan jag bestämde mig för hur jag ville ha det. Nu har jag lite dåligt samvete för att jag inte pluggade något! Jag insåg nämligen idag att det faktiskt bara är 2 veckor kvar tills min tenta (min första av tre den veckan). Herregud! Vadå få ångest? På tal om det. Jag fyllde på min garderob ganska rejält igår. Rejält och rejält (pengar gick där iallafall) och jag som inte skulle handla något denna månaden. Jovisst! Handlade ett par byxor, två lång tröjor, ett linne och en ny bolero (blev ju av med den förra, var tvungen att införskaffa en ny, dock inte likadan) samt lite nya pärlor, till att göra fler halsband =) Får kanske ta och ha på mig ett imorgon när vi ska fira min kusin? Så alla kan se hur tjusigt det blev.. hihih Imorgon är det fax för Eurovision Song Contest Finalen och i år är det verkligen skit låtar med (åtminstone i semifinalen vi såg i torsdags), vi alla ju varsin favorit imorgon eller hur Tessi ;) Shake it up, shekerim.... hahah. Jag håller på Grekland =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman! Du, jag klandrar dig inte för att du blev besviken, det hade jag också blivit! Speciellt eftersom vi först hade bestämt oss för att gå ut... Men jag LOVAR att det blir utgång på onsdag! Jag får hoppas att den här tröttheten försvinner, jag känner inte igen mig själv längre. Jag har aldrig sovit mycket, men nu lägger jag mig tidigt och är ändå trött när jag vaknar. Igårkväll la jag mig på sängen vid 22.15 och somnade direkt- utan att ha borstat tänderna eller bytt till pyjamas. =/ Men jag ska vila vila vila den här helgen, så jag kommer tillbaka till den gamla formen. ;) Men nu vill jag höra: vad var det för byxor du köpte? Jag är själv helt shoppingsugen just nu, men jag har inte heller pengar, egentligen... Haha ikväll blir en spännande kväll, för se om den snygge shake it up shekerem snubben ta sig till toppen (jag hejar på honom *not*) Men då ses vi imorgon, kan ju ringa varandra under dagen. Kram på dig sötis!

2007-05-12 @ 10:46:03
Postat av: Therese

Hej sötis! Jag har försökt ringa dig ikväll, men kom sedan på att du skulle till din kusin. :P Nä, jag tror inte att det har med medicinerna att göra, jag är nog bara inne i en trött period... Men jag lovar att bättra mig, så vi kan ha lika roligt som vi brukar ha! Förhoppningsvis blir det också bättre när jag slutar på dagiset... Jag tycker att det låter som en jättebra idé att
följa med din kusin till Tyskland! =) Då får vi höras imorgon om var vi ska träffas och när. Kram!

2007-05-12 @ 18:42:00
Postat av: Therese

Hej gumman! Jag kan absolut förså att du är trött, så vi tar det i veckan istället. Jag är också sjukt sugen på McFlurry glass, så vi vet vart vi ska gå ;) Jag tycker att ESC bara blir värre och värre. Jag tror att det kommer bli mycket bättre när det blir WSC (World Song Contest). De pratar ju om att USA, Candada och Australien ska vara med. Det hade varit mycket roligare! Lycka till med pluggandet! Kram!

2007-05-13 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback