Bara ta det så lugnt ikväll

Nu har jag fått tillbaka nästan alla mina saker. Bara min bolero som är borta! Vilket jag är lite ledsen för, men som sagt det kunde ha varit värre. Tror jag har bearbetat Valborg ganska bra nu samt att jag börjar äntligen få tillbaka mitt sunda förnuft =) Han ringde mig på Valborg och jag trodde ju att det skulle bli bättre mellan oss... igen. Både Jenny och mina föräldrar har varit på mej att han är inte bra för mej och nu äntligen när jag pratade med söta Tessi börjar jag inse att jag mår faktiskt inte bra av allt det här velandet. Jag orkar inte med det helt enkelt! Varför måste allt vara så komplicerat hela tiden?

Idag har jag faktiskt lyckats hålla mig vaken på föreläsningarna (är så stolt över mig själv), kan dock bero på att en tjej bredvid mig hostade sig igenom första två timmarna. Sen kom jag hem och tog på mig bikini överdel och shorts och solade... sooo lovely =) Hade en pratstund med både Tessi och Jenny =) Så nu Ikväll blir det plugg kväll (oh yes i know its friday) men eftersom jag ligger ganska långt efter så känner jag att jag behöver det. Eftersom vi alla kände oss ganska möra på ett eller annat sätt så. Blev ju som sagt av med studentleget, så jag kommer ändå inte in nån stans, men nästa vecka då så är jag på igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback