What a nice dejt =)

Igår hade jag min sista microföreläsning, vilket känns ganska skönt. Men samtidigt rätt skrämmande, eftersom det innebär att tentan närmar sig. Så på fredag gäller det! På kvällen cyklade jag in till stan för att träffa Olof =)
Jag fick honom att gå enda till stadsbiblioteket... haha (vilket är inte så långt egentligen) ;) Men vi satte oss och åt på Tapas och det  var sjukt starkt... starkare än sist jag var där. Sedan följde jag med honom hem till sin lägenhet och kollade lite på tv. (till 23.15) ooops.. vad tiden går fort när man har trevligt =) Han erbjöd sig att köra mig hem, men hade ju  fått lite problem med cykeln då. Så jag cyklade glatt hem och kan inte vänta tills jag får träffa honom igen =) Jobbet ringde imorse halv sju, visst jag behöver pengarna. (har ju inte jobbat något denna månaden) men jag behöver plugga till min tenta också! Det blev ju inte speciellt mycket av det igår.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej snäckan! Du, jag har tänkt lite på våra reseplaner och vilka alternativ vi har. Nu är det mycket lättare att planera, eftersom jag vet hur det kommer bli till sommaren och du har ditt skolschema m.m. Så jag har kommit fram till att vi kan antingen åka någon gång i maj, för jag hade tänkt vara ledig några veckor innan sommarjobbet sätter igång, eller så har vi 11 dagar i juni, innan midsommar då. Sen ska ju både du och jag jobba och då kan vi inte åka förrän efter den 19 augusti, men det är ju ett alternativ det med, även om det blir ganska tight mellan våra resor då (om vi nu åker till london i september, men det antar jag att vi gör...). Så vad säger du? vad hade fungerat för dig? Hade du kunnat i maj/ juni? Nu när vi har vårt schema kan vi ju också börja leta efter resor, men jag tror att sista minuten är ett ganska bra alternativ? Aja, du kan ju fundera på saken, så kan vi prata om det på fredag. Jag ringer dig imorgon så kan vi bestämma vem vi ska förfesta hos. (I'm so excited, and I just can't hide it! haha) Kramis!

2007-03-15 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback