Vilken trevlig helg =)

Blev en jätte mysig hemmakväll igår med Tessi =) Där The Ark vann melodifestivalen. Blev lite små putt över det igår, för jag tyckte inte alls om den. Men när jag hörde den på radion idag (och slapp se dem) så var den inte så hemsk längre. Men det för det betyder inte det att jag tycker att dem ska representera oss i Helsingfors. Jag ville att Andreas Johansson eller Måns skulle vinna =)
Följde med Tessi till Staffanstorp idag och visade henne vägen till mitt jobb (och ev. hennes sommarjobb). Hoppas du får det gumman ;) Men det är nog så gott som ditt redan. Jag gav ju Olof mitt nummer i fredags/lördags och hade inga förväntningar på att han skulle höra av sig till mig. Han verkade så himla blyg av sig.
Men han smsade mig och frågade om vi inte kunde träffas ikväll =) Åh just nu är jag super arg över att mina föräldrar är bortresta, för jag vill jätte gärna träffa honom ju! Men istället ska vi ses på tisdag =)
Så det ser jag jätte framemot just nu... ;) För han var verkligen jätte söt och trevlig i fredags =)

Ikväll spelar Valencia mot Osasuna. Bara måste se den =) Valencia som för övrigt slog ut Inter i Champions league i veckan... =) Så gött


Kommentarer
Postat av: Therese

åh gjorde han? Aww, glad för din skull gumman! =) Tack igen för turen till staffanstorp ;) Kramis!

2007-03-11 @ 16:09:21
Postat av: Therese

Hej igen!
Jag skulle bara påminna om att mitt pärlparty är hemma hos mig den 12 april, kl. 19.00. Jag kommer bjuda på fika och det finns som sagt inget köptvång! Hoppas du kan komma =) Kram!

2007-03-12 @ 16:14:45
Postat av: Therese

och har du någon kompis du tror är intresserad får hon gärna komma. Tror du att Marie kanske vill komma? Ju fler desto bättre ;)

2007-03-12 @ 16:16:49
Postat av: Therese

Absolut, klart din mamma kan komma! Haha jag förstår att det ska bli skönt att de kommer hem. Du måste rapportera om mogondagen- när ska ni träffas, var, vad ska ni göra? Jag är så nyfiken ;) Kram och lycka till!

2007-03-12 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback