Utgång =)

Igår hade jag föreläsning och sedan tränade jag. Åh sedan var det äntligen dax för utgång =)
Hade lite små abstinens måste jag säga (jobbade ju förra helgen så då blev det ingen utgång).
Eftersom tentan inte gick så bra, behövde jag distraheras!
Träffade Tessi, Jenny och Emma och satte oss på en bar, sedan drog vi in till Sargasso. Där vi hade verkligen skit skoj =) Till på köpet hade vi några söta pågar efter oss hela kvällen ;) hihih... Kanske träffar vi dem nästa vecka med? Jag ser redan fram emot nästa helg =) Åh det var inte förens nu i morse jag faktiskt kom och tänka på den.. så himla skönt =)

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja det är lite synd att fotografen inte förevigade minnet av de sexiga kineserna haha vad snälla vi är ;) Jag MÅSTE vara helt besatt men jag längtar redan jättemycket till nästa fredag! ;) Har du lust att ta det där biobesöket någon dag i veckan? Puss

2007-03-04 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback