Som det blåser...

Igår hade jag tentan och tror faktiskt den gick bra. Vågar inte spekulera alls, men jag tycker att jag borde ha kunnat skrapa ihop tillräkligt med poäng ialla fall =) Sen tränade jag (vilket nog inte var det smartaste jag gjort). För fredagar betyder utgång =) Jag kände mig hur laddad som helst (har gjort det hela veckan) men... det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tessi kom hem till mig vid 21, trevligt trevligt =) Sen åkte vi till Sargasso... som vanligt.. haha.. Men av någon konstig anledning, var det faktiskt inte så roligt som det brukar.. det var bara ett dansgolv öppet och musiken var sådär... Men man kan ju inte alltid ha jätte roligt, så det får vi nästa vecka istället =)


image12
Tessi and Me

image13

Jenny och Martin

Idag när jag skulle ta bussen till pappa, shit vad det blåste. Kunde knappt stå stilla ute vid bussen. Men det kan ju oxå bero på att jag bor ute på landet ;) Så ikväll blir det bara en mysig hemma kväll hos pappa. Har ju inte varit där sen i julas. (Så lite dåligt samvete hade jag allt). Fick höra av mamma idag innan jag åkte att de har "bokat" en stuga eller dylikt i Kroatien i juli. Så jag kommer vara hundvakt i 2 veckor i sommar. Åh.... (fast min hund är ju inte så krävande tack och lov) ;)



Kommentarer
Postat av: Therese

Då får jag komma till dig i Juli när du har huset för dig själv, så får vi hitta bus. haha Som vanligt, sitter jag här en vecka i förväg och laddar upp inför kommande helg. Haha jag är galen, men jag hoppas och tror att vi kommer ha roligare än i fredags. Ska vi kanske prova något nytt ställe i Malmö? Det finns en risk att sargasso blir lite uttjatat och nationerna är ju inte så roliga, men vad tycker du? Kramis!

2007-03-18 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback