Ny klubb

Igår ringde min mobil 07.10, det var från jobbet. De undrade var jag höll hus. Men det skumma, var ju att de hade inte ens frågat om jag kunde jobba idag. Men det gjorde jag iallafall. Känner att jag kan behöva dem där pengarna =) Fick lite tufft schema på morgonen, eftersom jag blev efter... men det löste sig. Sedan sov jag en stund när jag kom hem (eftersom vi ska UT ikväll). Tessi kom hem till mig så förfestade vi och sedan bar det av till Malmö. Till ett pre summer party - club palma. Jätte bra musik hela kvällen och nice ställe. Men dock var det en aning för trångt för min smak. Roligast var sista halv timmen ;)
Men favoritstället kvarstår... Sargasso. Även om det var skoj att prova något nytt (tror vi behövde det) så längtar jag faktiskt till nästa Sargasso utekväll =) Åh då tessi, vet du vad vi ska göra ;)

Vi var jätte hungriga när vi kom hem till mig, så vi satte oss halv fem på morgonen och åt frukost =) Även om det inte var så jätte gott egentligen. Så jag har väl sovit ungefär 4 timmar i natt och är verkligen super pigg... förtillfället. Bäst att utnyttja det genom att sätta mig och plugga matte. För ut ska jag inte, det är ju full storm. Helt sjukt! Flaggvimpeln som man ser från mitt fönster, håller ju på att gå av... (tur man inte bor i närheten) ;) Laddade precis upp lite foton från igår.. på min pixbox =)


Kommentarer
Postat av: Therese

I know what we're going do next weekend, yes indeed! ;) Men då får det faktiskt finnas några "kvalificerade kandidater", om du förstår vad jag menar... ;) Jag är också pigg och jag har inte sovit något mer än så länge, men det kommer väl ikväll. Förresten, mamma hade ringt hem till dig i morse och undrat om jag var där. Pappa hade inte kollat sin mobil, så det är ju lite pinsamt att din mamma fick ta telefonen kl. 08.30 för att någon mamma undrade om henns 20 åriga dotter var där. haha Men det kvittar nog hur gammal man blir: ens mamma kommer nog alltid oroa sig för en. Nu ska jag titta på bilderna från igår! Kramis!

2007-03-24 @ 14:51:39
Postat av: Therese

Nä, var skickade du låten till- vilken sida? Är det den jag tror? ;)Ah, vi får absolut ge oss ut på en shopping runda! Jag hade faktiskt tänkt vänta till lönen kommer, så vi skulle ju kunna ta det nästa helg? Så nej, det blev inget Nova idag, det hade jag aldrig pallat! =P Jag funderar på att också ta en power nap nu, jag börjar bli lite trött och det går ett par bra filmer ikväll som verkar bra, så jag får väl hinka i mig kaffe. ;)Kram!

2007-03-24 @ 15:48:52
Postat av: Therese

Nä, var skickade du låten till- vilken sida? Är det den jag tror? ;)Ah, vi får absolut ge oss ut på en shopping runda! Jag hade faktiskt tänkt vänta till lönen kommer, så vi skulle ju kunna ta det nästa helg? Så nej, det blev inget Nova idag, det hade jag aldrig pallat! =P Jag funderar på att också ta en power nap nu, jag börjar bli lite trött och det går ett par bra filmer ikväll som verkar bra, så jag får väl hinka i mig kaffe. ;)Kram!

2007-03-24 @ 15:48:52
Postat av: Therese

Tack så jättemycket för låten- fan vad jag diggar den! haha Har du bestämt mer med O? Kram!

2007-03-25 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback