Jag är störd... haha

Helgen är precis över och det är måndag, åh vad gör jag? Laddar redan inför helgens utgång... haha
Helt besatt! På fredag var det något sommarställe som hade "inför sommar fest" som vi ev. hade tänkt undersöka =) Åh längtar.. som vanligt.. haha
I dag började delkurs 3, makroekonomi. Som kommer bli ganska kämpig insåg jag... om jag skulle ha blivit underkänd på även microkursen. Vilket jag förutsätter att jag inte blev... (ska inte ropa hej än...) Men annars har jag inget på kursen att göra. Har man bommat 9/20p känns det kanske inte så lönt längre. Jäkla nit att jag måste ha dem där 20p för att ta ut en eventuell examen i framtiden. Var ute och började titta lite på resor till sommaren och Cypern har jag alltid velat åka till ;) Till party stället Agia Napa. (Varför känns det som jag bara har en sak på hjärnan?) ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag flabbade stort när jag läste ditt inlägg!! Jag har också en sak på hjärnan hela tiden, eller rättare sagt TRE: party, resa, London. Jag har redan snackat om vår utgång idag med en på jobbet och jag började längta så fort vi började prata om våra planer. Störda eller ej, men vi är balla! ;) Puss

2007-03-19 @ 20:55:23
Postat av: Anonym

Hej igen! Jag spanade lite på resmålet du nämnde och jag hittade detta: http://www.fritidsresor.se/Booking/book.aspx?id=14283 helt OK pris och centralt läge. Jag tycker det låter som det perfekta resmålet för oss faktiskt! ;)

2007-03-19 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback