Åh känner mig så nöjd med mig själv =)

Idag har jag hunnit med en hel del tycker jag =) Imorse var jag ute med Bosco, körde snabbt som tusan till Ekonomiska kursbiblioteket för att hämta en bok jag beställt (otroligt vilket bra kösystem de har... jag var nummer 6 i kö igår förmiddag och på kvällen fick jag meddelande om att jag kunde hämta den) Varför köpa en dyr bok, när jag ändå bara behövt vara utan bok sådär 5 dagar sammanlagt på hela kusen?
Efter att sprungit in och hämtat boken, fick jag köra snabbt till Lotta (eftersom jag skulle klippa mig) och sedan stressa vidare till Burlöv där jag skulle möta Mari. Så tog vi tåget till Malmö och tillbringade hela dagen där =)
Köpte ett par öronhänge till fredagens utgång, ett par nya jeans (finally), och en t-shirt =) Funderade länge på skorna, men jag har inte bestämt mig än.. hehe...
När jag kom hem fick jag ringa runder efter Mickan, köra min bror fram och tillbaka till träningen, ut med Bosco igen. Åh sätta mig ner och börja plugga. Ett kunskapstest lades ut igår (blir det eftersom klockan har passerat 00.00 för ett tag sen) och jag vill ju bara ha dem överstökade. Så nu är där bara ett kvar, två dagar innan tentan.. Hur kasst är inte det? Men iallafall... detta var andra testet jag gjorde själv. Förra gick ju inte så bra eftersom jag stressade igenom frågorna utan att riktigt läsa frågorna ens! Men idag gjorde jag det.. och fick 7/10p utan den minsta lilla hjälp från Janne =) Är så himla nöjd med mig själv just nu =) Kände mig lite deprimerad innan, men nu känns det bättre igen =) Kan inte släppa tanken på att jag hoppas jätte mycket att vi ska träffa killarna från sargasso i fredags igen =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman! Jag tror att jag kommer känna mig så bra imorgon att jag i alla fall kommer orka hänga i soffan. haha Men jag ringer dig vid lunchtid för att säga säkert hur det blir, men jag kan med 99 % säkerhet säga att jag kommer. Hur ska vi göra med varorna? Jag kan ju åka och handla det vi behöver på väg hem till dig? Mmm, nu blev jag sugen på godis;) Nä, det finns inget speciellt godis jag gillar, utan köp det du tycker om så blir det säkert jättebra. Jag skulle kunna ta med lite glass också, så är vi laddade inför en helkväll i TVsoffan. hihi Blir det någon utgång ikväll förresten? Ses (förhoppningsvis!) imorgon! Kramis

2007-03-09 @ 18:59:12
Postat av: Therese

Just det; glömde att säga att opponenterna som kritiserade er kan dra något gammalt över sig! ;)

2007-03-09 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback