Vilket väder!

Vilken snöstorm det är! Både onsdags och torsdags fick jag stanna hemma eftersom det var sån snöstorm och alla bussarna var inställda! Inte för att jag hade några planer på att ta bussen men iaf.
Igår "cyklade" jag in till Lund för att träffa Maria och Thomas och skriva opponering och börja med vårt arbete. Men vilket jobb jag hade för att komma fram. Hemma vid oss hade dem inte skottat cykelvägen, så jag hade snö en bra bit över knäna.. helt sjukt, att försöka ta sig igenom med cykel. Ingenting är omöjligt =) Det tar bara olika lång tid ;) Vi fick föresten tillbaka vår data igår, så nu laddar min bror ner som tusan.

Jag hade planerat att cykla i morse, men Janne erbjöd sig att köra mig =) Vilket var en himla tur för det fanns ingen cykelväg att cykla på. Den hade helt blåst igen. Fördelen med vädret är iallafall att jag kommer sluta innan 13.00 idag =) Så jag har ju hela lördagen till mitt förfogande att jobba med vårt arbete.
Jag som hade sett fram emot att festa idag med gänget. Borde vara förbjudet att ha så mycket grupparbeten på en vecka! Så vi får ta igen det nästa vecka =)

Ska ev. träffa Sajan nästa vecka =) Det är så himla länge sen sist nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback