Vilken intensiv dag... och än är den inte över.

Valencia vann =) Så än har inte La liga guldet hamnat i Barcelona/Sevilla, vilket man trodde för några veckor sedan ;) Idag har det varit en lång dag. Träffades Maria och Thomas 10.00 i morse, så satte vi oss och gjorde opponeringen, sedan hade vi lektion fram tills halv fyra. Så nu är jag äntligen hemma och måste sätta mig ner och börja med vårt arbete. Har en sån fruktansvärd vecka nu. Vi ska skriva ett arbete och två opponeringar samt göra två kunskaps test. Varför placerar man allt på samma vecka?

By the way... Hörde en låt med Fabrizio Faniello som jag aldrig hört =) Åh annars brukar jag ha sten koll på sånt.. hihi... vet att det är lite "schlager" över honom kanske. Men killen är ju bara så snygg och sjunger så himla bra att jag inte kan låta bli att gilla honom =) Bara kolla in en av hans videos ;) Vem hade kunnat säga nej till honom?

Lite frågor jag tog från elise =)
Vad heter du: linda
Var bor du: i uppåkra för tillfället, men har ju planer på att flytta till hösten.
Trivs du där: trivs jätte bra, nära och bra till lund =)
Brukar du läsa horoskop: nja, när jag åker tåg eller jobbar och får tag i en metro.
Har du körkort: yes =)
Favoritdjur: har egentligen inget, men jag tycker om min lilla vove.
Festar du mycket: allt är ju relativt. Once a week?
Sprit, cider, vin eller öl: Tycker om allt. Dock ej rött vin.
Brukar du bli för full: njae.
Antal kuddar i sängen: två
Äger du ett busskort: ett rabattkort
Vad åt du till frukost: två smörgåsar samt en tallrik cherioos med mjölk. 
Har du haft sex idag: nej.
Nästa mål i ditt liv: klara av nationalekonomin och sedan lämna Sverige till hösten.
Hur svarar du i mobilen: "hej, det är linda." alltid.
Antal timmar sömn inatt: åtta, hade sovmorgon =)
Sov du ensam: japp
Din hobby: festa, träffa kompisar, resa och shoppa =)
Vad är det för veckodag?: måndag
Vad åt du senast: två rostade mackor
Vem fick du sms av senast: mari
Vem ringde dig senast: min pappa
Godaste ölen du druckit: Grekiska Mythos =) I love it!
Vilka hårfärger har du haft: vitt som liten, sen mellan blont (förutom när jag har blonda slingor i det) samt att jag i högstadiet färgade håret brun/rött.
Vad såg du senast på TV: Fotbollsmatch mellan Valencia - Barcelona =)
Vad läser du för bok just nu: Microeconomics (kurslitteratur). Skulle börja läsa Agenten men jag har inte kommit till skott än o där har den legat sen i somras ;)
Längd: tror jag är runt 167 cm.
Skostorlek: 37
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: Inte förtillfället, men det kan vi nog ändra på ;)
Vad gör du om ett år: Det vet man aldrig, kanske är jag i Italien då?
Önskar du att du bodde någon annan stans: japp, always! How dosen´t?
Dricker du: Dricker det mesta =)
Vilken parfym använde du: b l a Hugo Boss deep red.. sååå god
Vilka skor använder du: Älskar Svarta stövlar
Dagens klädsel: Ljusblå v-ringad lång tröja, blå jeans och svart skärp.
  

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag var på MQ idag för att se om tröjorna hade kommit in än och när jag kom till kassan sa de "tyvärr, din kompis var precis här och hämtade den enda stl 34 vi fick in". Haha tji fick ja, men bra att du har fått den! ;) Men de sa att de skulle få in den i veckan, hoppades dem, så jag hoppas på det med =) Kram på dig!

2007-02-20 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback