Så var VM över...

Jag har suttit nästan fanatisk under hela alpina VM och följt varenda gren =) Blev nästan rädd för mig själv när jag både igår och idag ställde klockan på prick 10.00 för att inte missa första åket samt att jag satt och diskuterade med mamma om vilka åkare som skulle vara i toppen. What´s wrong with me? Haha...
Lagtävlingen idag var superspännande, där Sverige slutade TVÅ efter överlägsna Österrike. Men det blev lite dramatiskt i slutet, eftersom allt skulle avgöras (om Sverige skulle ta Silver eller Brons) i sista åket. Eftersom Byggmark körde halv dåligt trodde jag det var kört, eftersom små söte Marc Berthod har varit kanon hela VM trodde jag det var avgjort. Men så kör han ur... Åh Sverige fick sin Silvermedalj =)

Åh mer sport blir det om en timme. Då mitt "älskade" Valencia ställs mot serieledande Barcelona =) Gissa vem som kommer sitta spikad framför tv de närmaste två timmarna ;) Hihi...

Lite om helgen. Ifredags jobbade jag och var så himla trött på kvällen. Men jag ville så gärna gå ut, så Tessi och jag satte oss på en bar och snackade en stund innan det var dax för Sargasso. Som i början inte var alls så skoj som det brukar. Men det blev det =) Ett tag var vi nära att gå hem, men tack och lov så gjorde vi inte det och det är jag himla glad för =) Igår blev det lugn hemma kväll med pluggande och Alpina VM samt melodifestivalen. Tycker faktiskt att det var den bästa deltävlingen hittills =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback