Plugg..plugg...plugg

Vilken helg! Har tillbringat hela helgen antingen på jobbet eller nere i skolböckerna. Fick faktiskt mina föräldrar att gå upp kvart i sju (både lördags och idag) för att köra mig till Staffanstorp! Hur otroligt är inte det? De tyckte synd om mig, med tanke på hur vägarna ser ut. För jag hade ju tänkt att cykla. Är sån där cykel tok.. haha... Hade jag cyklat undrar jag om jag ens hade kommit fram, tror jag faktiskt hade vänt efter en bit. För som vägarna såg ut och som det blåste. De har ju fortfarande inte ens skottat vår cykelväg. Håller på förfullt med vår uppsats som ska vara inne på onsdag. Idag efter jobbet träffade jag Maria och Thomas, så nu har vi iallafall hunnit börja med den. Fast jag fick en bit som jag inte har en aning om (eller jag vet på ett ungefär, men när man har en bok på 600 sidor kan det bli problem att hitta rätt sida). Åh... jag är så smart!

Ser ut att kunna bli en händelserik vecka =) Imorgon och på tisdag blir det slutspurten av uppsatsen. Har sån ångest. Varför är det alltid bara jag som vill göra saker sådär 2 veckor i förtid? Jag hatar den här stressen! Det är nog en stress/överansträngnings asma jag fått. Tycker det verkar som det! Får höra vad läkaren säger, när jag ska dit nästa gång. Sen har jag ju ett antal föreläsningar och kunskapstest denna veckan. Onsdag blir det träff med Sajan, hoppas jag =) Torsdag fika med Tessi och förhoppningsvis blir det utgång i helgen.. ;) Åh kanske filmkväll med Mari?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback