Panik...

Åh tentan närmar sig med stormsteg och jag börjar bli så sjukt nervös nu... Blev ju inte så mycket läst i helgen av olika anledningar. Vilket jag faktiskt ångrar nu, men kan inte göra så mycket åt det här i efterhand. Skrev ut en gammal tenta igår och jag fattade inte mycket av den, så det verkar ju lovande ;)
Hade lektion i morse och då klarnade det lite iaf, så nu har jag skrivit ut x antal tentor och ska rå plugga... haha.. Cyklade in till Lund på lunchen, skulle sätta igång min ipod men den var stendöd. Så jag trodde bara det var batteriet som slut. När jag kom hem (efter att cyklat i världens motvind) försökte jag ladda den. Men det hände inget. Så jag började ju undra vad det är för fel på mig, varför är jag så oturs förföljd hela tiden? Det slår liksom aldrig fel. Cyklade sedan bort och pratade med en kille inne på Apple som sa att datan inte alltid har tillräckligt med ström för att ladda upp den. Men nu funkar den iaf =) Åh jag är så himla glad för det =) Nu kvarstår bara matte problemet och kunskapstesten som jag sitter just nu och försöker med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback