Opponering utan redovisnings gruppen?

Imorse hade vi vårt andra seminarium, åtta i morse. Var så himla trött... Lektionen kändes extra lång men det var nog bara för att vi var bi-opponent grupp (och alla andra bi-oppontener har inte behövt säga något, så vi trodde vi kunde sitta där och se pigga och glada ut) men nej, den här läraren har något emot vår grupp. Förra veckan så avbröt hon BARA min grupp när vi var huvudopponenter och idag är det BARA vi som behöver ställa en massa frågor. Hur kommer det då bli på redovisningen nästa vecka? Vågar man gå dit? Där var faktiskt en grupp idag som inte kom, de skulle hålla en redovisning. Men de kom aldrig och det sjuka var att den gruppen som var opponenter på deras uppsats fick ändå göra sin opponering. Varför? Jag hade inte läst uppsatsen så jag tyckte ju det var totalt meningslöst och tråkigt. Fick kämpa med ögonen ett tag kände jag... haha...
Sen satte vi oss i Cafeét för att fortsätta med vår uppsats, men då helt plötsligt så fungerar inte vår studentmail, som vi hade arbetet på. Så det var ju lättare sagt än gjort. Istället satte jag mig ner och sökte lite. Men datorerna där har inget word, så jag kunde ju inte direkt skriva något. Åh... blev så trött på det att jag cyklade ner en sväng till stan =) Åh hittade ett par jätte fina skor. Dock är det hög och försmal klack på dem, att jag inte vet om jag klarar gå i dem. Har inga högklackade skor! Kanske är det dax att skaffa ett par? Har suttit hela dagen och hållt på med vår analys till uppsatsen. Åh är så trött på det nu.. vill bara ha det överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback