neeeeej....

Vaknade av att jag hörde något slå mot mitt fönster... blåser så mycket ute att snön slog mot mitt fönster. Åh jag tänkte bara, vilken tur att jag inte har några föreläsningar idag =) Så idag har jag inte varit utanför dörrarna... hihi (förutom när jag sprang ut och hämtade posten, vilket tog max en minut) haha... Hade tänkte ringa jobbet idag och höra så jag får sommarjobba där även i år. Men så ringde min chef och frågade om jag kunde jobba på fredag, fast då har jag ju grupparbete och föreläsning! Åh så frågade hon vilka veckor jag kan jobba i sommar. Så nu var det klart! Så himla skönt, första året jag inte ens behöver anstränga mig för att få ett sommarjobb =) v. 26-33 ska jag jobba. (blir säkert mer, men de var dem veckorna som hon visste det behövdes folk). Det retliga är att mamma sa idag att de ev. ska ner till Kroatien under veckorna jag jobbar. Åh går när jag frågade vad de skulle göra i sommar, skulle de till Salzburg och vandra i bergen. Gör dem detta för att jävlas med mig? I för sig hade det nog ändå inte varit roligt att åka med familjen ändå! Vem skulle jag då festat med?

Ikväll är det äntligen dags för Champions league åttondels final (började visserligen igår) men det är idag topplagen möts =) Min brors favorit lag Inter (med Zlatan i toppform) mot mitt Valencia =) Gissa vilka som kommer att sitta klistrade! Trots att det är What about Brian på tv, som jag egentligen vill se. Men fotbollen går förre ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vi ska ju åka någonstans, så trösta dig med det! =) Åh, den jäkla snön är så... för jäklig! Jag kunde inte åka till jobbet idag, så det känns lite surt att jag förlorar dem pengarna. Som tur är var det bara mellan 12.30-16.45, men ändå... Vi har blivit bjudna till fest på lör, till en av elins kompisar. Mer info kommer sen, men det låter skoj! =D Kramar!

2007-02-22 @ 11:56:35
Postat av: Therese

Ajdå, aja, a man gotta do what a man gotta do ;) Nästa helg så! Visst, en fika låter trevligt, menar du tors nästa vecka då? Vet du: de ringde från MQ idag och sa att blusen har tagit slut och att de inte kommer få in fler *snyft* Så den måste ha varit väldigt populär om man säger så... Menmen, sånt e livet, bra att du fick den iaf! =) Lycka till med pluggandet- men jag kommer sakna min danspartner imorgon ju =/ Kramisar!

2007-02-23 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback