Muffins =)

Igår fyllde min bror 16 år. Lite små ångest fick jag allt. Tänk nu får min bror övningsköra. Tänk att se honom bakom ratten (i för sig måste ju mina föräldrar sitta bredvid oxå) men ändå. Min lille bror.... det får mig att framstå som gammal!
Idag har jag varit ledig =) Så skönt. Sitter och repeterar inför tentan samt kollade in både damernas och herrarnas träning inför störtloppet. Jag insåg att ända gången jag kuggat på en tenta har varit när jag inte haft muffins med mig. För att vara på en säkra siden ställde jag mig och bakade några muffins. =) Åh så ljuvligt det luktar från köket nu ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan!
Jag vet inte alls hur min helg kommer se ut,men vi kan ju prata mer om det imorgon. Det ser ut som att jag kommer jobba till åtminstonde kl. två, men jag ringer dig så fort jag har slutat. Jo, jag har frågat Peter om han har lust att träffas Helsingborg, eftersom det är lika långt för oss båda och han sa att vi skulle höras idag, men än har jag inte hört något... Men om vi träffas blir det nog inte så länge, inte till på kvällen iaf, så då kan vi gå ut i vilket fall som helst ju, eftersom jag hellre träffar honom på söndagen... LYCKA TILL på provet! Kramar!

2007-02-08 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback