....

Igår satt jag bänkad framför tv hela förmiddagen och kollade på herrarnas och damernas störtlopp =) Där Sverige tog medalj i både, tack vare Anja Persson och Patrik Järby =) Pluggade Micro och sedan åkte jag hem till Mari. Vi kollade på "andra sidan häcken", en barn film jag vet. Ibland kan man undra hur gammal jag är.. haha.. Men den var riktigt rolig, så den rekomenderas =)

Idag har jag varit hos tandläkaren som sa att mina tänder är färdiga på alla utom ett ställe... åh.... jag som hoppas på att få ett datum för att bli av med den. Men så blev det ju inte. En besvikelse som vanligt! Cyklade bort till Nova för att köpa ett par jeans, som jag spanat in i månader. Men nu när jag väl bestämt mig för att köpa dem så fanns de inte i min storlek och kommer inte få in heller. Åh... typiskt! Men det kommer säkert in nya finare jeans =) Handlade en bolero istället. Sedan hade jag Micro och satte mig på biblioteket och pluggade en stund.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej bruden! ;) Hur är det med dig? Tänkte bara tjecka läget hihi Vi MÅSTE gå ut på fredag- jag har abstinens! haha så vill du gå till sargasso? Kramar!

2007-02-12 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback