"Du tål inte minusgrader"

Jag fick höra den kommentaren av Mari häromdagen. Hon tycker väl inte att jag är mig lik när det är minusgrader ute. Jag blir lite små gnällig och lätt irriterad. Just därför jag måste ifrån det här landet ;)

Igår hade jag äntligen min tenta =) Så nu var den över.. fast det värsta är att man måste vänta så länge innan man får veta den. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle komma fram till Matteanexet igår. Sov ju inte så mycket under natten eftersom det blåste så sjukt mycket (och det hördes ju som tusan i mitt rum) så mycket att jag inte ens stod ut, utan gick och la mig i soffan sista timmarna. Så det känns i nacken nu i efterhand. Sen hade det snöat och var minusgrader ute och full storm. Så det var ingen trevlig cykeltur det inte. Speciellt inte när man måste stanna flera gånger på vägen pg a asman. Tentan kunde väl gått bättre än den gjorde. Så jag tänker inte ens spekulera i om jag blev godkänd eller ej, för jag har alltid fel ändå!
Åkte in om Gerda hallen på vägen hem och styrketränade, sedan satt  jag klistrad framför damernas kombinations tävling, störtloppet. Där Anja ledde stort =)
Sedan fikade jag med Therese på Ebbas =)

Just nu sitter jag på jobbet och är hur glad som helst att det är så lugnt och skönt =) Åh det är inte speciellt halt på vägarna heller =) Sedan blir det snabbt hem och duscha innan  släkten kommer och ska fira Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback