Shopping freak

Vad är det för väder vi har fått? grrr... förra helgen fick man ju smak på det fina vädret och nu är det verkligen skit kallt! Jag som la undan vinterjackan förra veckan, den hade verkligen behövts idag när jag cyklade hem från Lund. Har varit på föreläsning i morse och sedan styrketränade jag =) Kom hem och blev bara så himla sugen på muffins. Så jag ställde mig och bakade.. hihi.. trots att jag egentligen behöver plugga nu sista helgen innan tentan.

Igår var jag och mamma på Nova. Mamma handlade en massa och jag hittade ingenting... först... ;) Jag menar, att jag åker på en shopping runda utan att hitta något, har nog aldrig hänt förr. (eller det var länge sen det gjorde i så fall). Men innan vi skulle hem så ville jag bara in på Håkansson och titta. Åh där fanns dem, ett par skit snygga skor =) Var bara tvungen att prova dem och köpa dem. Jag har nog aldrig bestämt mig så fort.. hihi... Vad är det med mig egenligen? Jag har fått värsta shopping nojan... trots att jag egentligen inte har pengarna till det. Men men... Sedan träffade jag Jenny och så köpte vi biljetter till Valborg på Tegners... =) Åh vad jag längtar! Det är ju en hel vecka till... åh vill inte! Har t o m börjat spekulera vad jag kan tänkas ha på mig på valborg =) Om jag inte får mig ett ryck och springer iväg och ska shoppa mer... Som sagt det är en hel vecka kvar tills dess ;)

Idag är första fredagen på länge som jag inte ska festa och det känns konstigt! Lite små tråkigt faktiskt, kommer få värsta abstinensen på jobbet imorgon (vilket är anledningen till att det inte blir något festande.. ska jobba). Men som tur är har jag ju nästa helg att se fram emot.. åh så rolig den ska bli =) Massa festande.. hihih... Jag är inte bara ett shopping freak utan ett festar freak oxå.. hahaha! Vad ska det bli av mej? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback