Så underbart... soligt

Oj, vad en vecka går fort =) Åh det är äntligen dax för helg igen... alltid lika efterlängtad.. hihi
I tisdags träffade jag Tessi och shoppade på Nova, köpte en jätte snygg skjorta (som jag planerar att ha på mig imorgon, vid en ev utgång). Igår var jag, mamma, Mari och Anja hemma hos Tessi på smyckeparty.. vilket var väldigt trevligt =) Köpte ett jätte snyggt armband som jag tänkte ha på mig idag.. hihi... Har suttit nu i veckan och kämpat med diverse inlämningarna (som egentligen inte behövde vara klara förens måndag), men det är så skönt att ha dem överstökade och tentan närmar ju sig...

Min förkyldning som jag drog på mig förra helgen, börjar avta. Åh det är hur skönt som helst. Tillbringade mesta delen av natten med att hosta, men nu har den lagt sig.. helt perfekt! Åh solen skinner ute, så idag ska jag njuta av solen =) Åh resten av helgen... hihi

Ikväll blir det utgång =) Först ska vi ha förfest hos mig och sjunga singstar är det tänkt =) Sedan kom jag på en snilleblixt igår när jag pratade med Jenny, varför nöja sig med en nattklubb? Vi kunde nämligen inte bestämma oss för om vi skulle till Hercules eller Sargasso. Så nu ska vi vara så smarta och ta båda ;) Var precis och handlade hem lite sprite inför kvällen... hihih... Åh vad det ska bli roligt! Dock gjorde Thomas mig uppmärksam på att det är fredagen den 13:onde idag. Men hallå, nån måste ju vända på den trenden! Alla kommer gå och vara rädda för att det ska hända något hemskt idag och då gör det ju det! Jag tror istället att fredagen den 13:onde kan vara en turdag =) Vi låter kvällen själv få avgöra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback