Party weekend

Har varit en kämpig skolvecka som äntligen är över =) Igår var Tessi, Jenny och jag ute =) Som jag sett fram emot den här dagen... hihi.. Vi satte oss på en bar och snackade lite, sen drog vi vidare till Hercules. När vi kom dit så hittade vi inget dansgolv och alla tre fick väl lite små panik. Men sen som tur var öppnade det =) Det var ett väldigt trevligt ställe, tyckte jag iallafall =) Fast sen att det kan bero på att jag träffade Olof där, vet jag inte. Men jag tyckte det var bra musik och skojigt där.. eller vad säger ni tjejer?

Ikväll blir det förfest hos Olof och sen Sargasso är det tänkt =) Sitter här nu med världens träningsverk. Att jag aldrig lär mej att man ska inte träna samma dag som man ska ut (styrketränade igår och dansade hela natten ju). Ska bli spännande om mina ben kommer orka med nattens utgång.. haha Nu får jag väl sätta igång med pluggandet annars så kommer jag få det tufft nästa vecka. Åh det kommer jag verkligen inte orka... haha


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är tacksam att du ställde in vår partykväll idag, för jag känner mig faktiskt grymt mör nu. Jag menar, hur många timmar har vi sovit de senaste två dygnen? Bättre att spara oss till nästa helg ;) Men fy vad skoj vi har haft det dessa två dagar, bästa utekvällarna på länge! haha nä, jag kände inte igen Erik och jag fattar inte att han kom ihåg ditt namn? Ses snart gumman och jobba lugnt! Kramis!

2007-04-07 @ 20:25:46
Postat av: Therese

Haha nädå, du har inget att vara orolig för, du sa inget dumt hos Olof! =) Jag är också väldigt glad för att vi har upptäckt hur bra Lunds uteliv faktiskt ät och jag kan inte förstå varför Sargasso inte har blivit mer uppnärksammat av fler studenter? Jag menar vilket är roligast: Sargasso eller nationer? Svaret är väl ganska givet? haha Jag kan åka till Danmark vilken helg som helst. Antingen nästa eller veckan därpå. Det beror ju lite på när det passar dig och Jenny. Jag tror att det är bäst om vi tar bilen, för det blir mycket billigare än tåget. Men vi har ju alla tre körkort, så någon måste ju kunna låna bilen. Jag kan fråga mina föräldrar, men bara vi betalar för bensinen är det säkert lugnt. See you on Monday! Kramis!

2007-04-07 @ 22:07:47
Postat av: Therese

Haha nädå, du har inget att vara orolig för, du sa inget dumt hos Olof! =) Jag är också väldigt glad för att vi har upptäckt hur bra Lunds uteliv faktiskt ät och jag kan inte förstå varför Sargasso inte har blivit mer uppnärksammat av fler studenter? Jag menar vilket är roligast: Sargasso eller nationer? Svaret är väl ganska givet? haha Jag kan åka till Danmark vilken helg som helst. Antingen nästa eller veckan därpå. Det beror ju lite på när det passar dig och Jenny. Jag tror att det är bäst om vi tar bilen, för det blir mycket billigare än tåget. Men vi har ju alla tre körkort, så någon måste ju kunna låna bilen. Jag kan fråga mina föräldrar, men bara vi betalar för bensinen är det säkert lugnt. See you on Monday! Kramis!

2007-04-07 @ 22:08:00
Postat av: Therese

Shit, har du bara sovit i 4 timmar inatt?! Och så var du tvungen att gå upp vid 6? Stackare! Jag har varit ganska trött idag också, men det beror nog ganska mycket på vädret. Men jag har hört att det ska bli ca 20 grader på torsdag. Såå härligt! Men du kan ju ringa mig imorgon, när du har slutat, så sticker vi till Nova. Kramis!

2007-04-08 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback