My pants..

Idag känns allt lite bättre =) Gårdagen var en katastrof eller senaste dagarna har varit en katastrof. Jag är otursförföljd är jag helt övertygad om. Jag kan inte ha en hel bra dag utan att något dumt ska hända. Som igår förstörde jag mina underbara vita jeans påväg till föreläsningen. Skulle cykla iväg och råkade komma för nära cykeln, så ena benet är fyllt med olja. Blev jätte ledsen över det! Var ute idag och surfade och hittade en sida där det stod att lacknafta skulle få bort det. Så jag sprang ut i boden och letade och hittade lacknafta =) Tog det på fläcken som succesivt gick bort, dock gnuggade jag så mycket och länge att det blev ett hål istället. Nu ser ingen lycka för min del inte! (Som tur är har mamma en "dundermaskin" som jag kallar den, så det ska nog gå och laga ;) Sen har vi matte tentan 3p från G, kan man ha mer otur... ehhh jo.. min juridiktenta visserligen 1p från G... åh vad jag hatar tentor! Jag känner att jag måste verkligen härifrån... jag är så trött på allt (utom mina vänner och festandet ;)

Imorgon är jag ledig =) Då ville mamma, som oxå är ledig.. åka till Nova och ha en shopping dag med mig =) Så om inte jobbet skulle ringa halv sju imorgon bitti blir det shopping =) Trots att jag egentligen gått över min gräns denna månaden redan, men det struntar jag i. Får ju göra det som jag är bra på istället när inget annat går min väg. Det som skulle förgylla min tillvaro och få mig att glömma all otur de senaste dagarna, skulle ju vara om tandläkaren på tisdag säger att "nästa gång tar vi bort din tandställning", tror inte att det blir så.. men jag hoppas =) Som alltid! Så just nu är jag små besatt av min tandställning (just nu... haha... alltid!) och bara ser framför mig hur snygg jag kommer bli =) Det är konstigt vad egenkär man kan bli när man just har blivit dumpad. Som Tessi säger "han förtjänade inte mig" och när han ser mig utan tandställning kommer han att ångra sig.. haha... Fast vem vet jag kanske inte känner igenom.. haha... ;)

Snart ska jag ner och se "Mr Dreamy" med andra ord den heta läkaren i Grey's Anatomy... hihi

Kommentarer
Postat av: Dollface

Klart att vi får göra om det! Jag hade faktiskt inte så tråkigt som du tror, det var ganska underhållande att se...hrm... alla urläckra killar på stället. Och sedan är det ju alltid en tröst att vi var de fräschaste tjejerna där... Men jag kan tänka mig att det är bättre klubb när det är mycket folk och lite bättre musik. (Btw, jag gjorde bara av med 15 spänn där inne, sjukt bra eftersom jag inte har några pengar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback