Lugnt och skönt

I helgen har jag bara tagit det lugnt. Ganska skönt faktiskt! Börjar jag nu inse när den närmar sig mot sitt slut.
Fredags gjorde jag inte så mycket, eftersom jag har jobbat i helgen. Kände lite små fest abstinens måste jag erkänna.. men ni vet ju hur jag är ;) Igår jobbade jag och sedan hem och duscha och så körde jag hem till Tessi. Sedan gick vi över till Jenny för att ha tjejmiddag. Men tyvärr så kände sig Tessi inte bra så det blev bara jag och Jenny. Men pajen blev super god =) Tillbringade kvällen med att kolla in foton.. skit ballt =) Idag har jag varit enormt trött (men det är ju söndag ;) och jag bara ser hur dagarna rinner ifrån mig innan min tenta på torsdag. Jag har knappt haft tid att plugga och när jag väl försöker så somnar jag.. ingen bra kombination. Sitter just nu och kämpar med en opponering... åh.. har så himla svårt för sånt. Speciellt när uppsatsen var skit dålig och där var inte många rätt. Ska bara försöka komma på 100 ord till.. försöka iallafall.

Ladda batterierna inför näst kommande helg, som jag har sett fram emot nu sedan förra helgen =) Kommer bli en fullspäckad och super skojig helg känner jag på mej. Utgång på fredagen med tjejerna, lördag tänkte vi åka till danmark, söndag blir väl vilodag och plugg dag antagligen, måndag är det VALBORG som kommer bli skit rolig... hoppas jag ;) och tisdag.... existerar bara i kalendern.. hahaha... sen drar skolan igång igen på onsdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback