Lite nedstämd just nu...

Känner mig jätte nedstämd just nu! Skulle egentligen träffa honom idag. Har sett fram emot det ända sedan igår kväll, men så var han jätte trött idag och orkade inte och frågade om vi kunde ta det en annan dag. Det förstår jag, jag är egentligen jätte trött oxå. Har halv sovit framför boken, men ändå... jag har inte träffat honom nu på en hel vecka... åh... jag ville så gärna träffa honom.. now i feel so stupid! Åh imorgon kan det bli ännu värre, för då ska vi få tilbaka vår tenta, tänk om jag misslyckades på den oxå? Hur ska detta sluta?
Men som tur är blir det utgång på torsdag och fredag (hoppas jag) ;) Kanske t o m lördag om vi orkar... hihi... sing-star som förfest... haha... hur ballt som helst =) Får se till att de andra inte är nyktra när jag ska sjunga, så dem hör min "vackra" sångröst... haha. Så då har jag iallafall något att se fram emot... hihi... Men det kan sluta illa! Men åh... nej, nu får jag rycka upp mig! Var och handlade en massa godis idag, plötsligt känns den godispåsen väldigt lockande... ;) (I lördags fick jag höra av släkten att de tycker jag har smalnat ner och hur firar jag det? Med att köpa ett halvt kilo godis) Jag har i försig tränat idag, så jag behöver inte ha dåligt samvete heller =)  

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har sån härlig livsinställning, bara så du vet! =) Jag kan förstå att du är ledsen, men du får absolut dra med honom på torsdag! Tänk istället på att när du träffar honom kommer du ha glömt att du var ledsen idag, men jag förstår att det är lite tråkigt... Men vi ska ha såååå roligt om bara några dagar! ;) kram på dig PS Jag tycker att du är värd det där godiset ;)

2007-04-03 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback