Jag ska till London till höst...

Oj, det var ett tag sen jag skrev nu =) Men helgen har inte tillåtit så mycket data sittande ;) Har ju varit strålande sol, så jag har suttit ute och pluggat. Fredags utekväll blev väl inte riktigt som någon av oss hade tänkt, kanske för Jenny ;) Även om alla säger att det inte är mitt fel att ingen kände nån partystämmning. Så dödade jag den iallafall helt! Åh Tessi och Jenny har verkligen varit urgulliga de senaste dagarna =) Jag uppskattar det verkligen och bara så ni vet kommer jag finnas där för er =)

Ovisheten är det värsta av allt! Eller folk som är lite kluvna och inte vet vad dem egentligen vill. Men så är det. Det var så typiskt att just den här fredagen när Tiina, Rebecca och Maria var med oss på Sargasso för första gången att det skulle bli så dåligt! Kanske skulle vi gått till Hercules som vi hade planerat? Men så är det.... När jag tänker på det, vem vill ha en kille som super på det visset? Som inte kan hålla sig till tjejer i sin egen ålder ;) Som mamma sa: "Inled inga förhållande, för då kanske du inte åker till London och jag vet att du så gärna vill till London" and i´m going to london =) Pratade med Jenny i telefon i sådär två timmar idag, vilket var jätte trevligt =) Så nu är Valborg planerad och jag längtar... hihih Imorgon blir det dubbel föreläsning och sedan glass med Tessi och Jenny på den "nya" glassbaren.... trevligt trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt du är, det är klart man vill finnas där för sin kompis och jag vet att du kommer finnas där för mig när jag behöver det. =) Tack för fikan idag, det var mycket trevligt! Hoppas bara jag inte var för jobbig, eftersom jag var så trött... Åhh, jag ser så mycket fram emot valborg nu! ;) Men ni får inte vara för tjongade innan jag kommer, jag måste ha en chans att haka på! haha ;) Så skönt att höra och se att du ser ut att må bra efter omständigheterna. Tänk vilken sommar vi kommer få! Kram till dig!

2007-04-17 @ 19:54:15
Postat av: Therese

Vad söt du är, det är klart man vill finnas där för sin kompis och jag vet att du kommer finnas där för mig när jag behöver det. =) Tack för fikan idag, det var mycket trevligt! Hoppas bara jag inte var för jobbig, eftersom jag var så trött... Åhh, jag ser så mycket fram emot valborg nu! ;) Men ni får inte vara för tjongade innan jag kommer, jag måste ha en chans att haka på! haha ;) Så skönt att höra och se att du ser ut att må bra efter omständigheterna. Tänk vilken sommar vi kommer få! Kram till dig!

2007-04-17 @ 19:54:47
Postat av: Anonym

Vad söt du är, det är klart man vill finnas där för sin kompis och jag vet att du kommer finnas där för mig när jag behöver det. =) Tack för fikan idag, det var mycket trevligt! Hoppas bara jag inte var för jobbig, eftersom jag var så trött... Åhh, jag ser så mycket fram emot valborg nu! ;) Men ni får inte vara för tjongade innan jag kommer, jag måste ha en chans att haka på! haha ;) Så skönt att höra och se att du ser ut att må bra efter omständigheterna. Tänk vilken sommar vi kommer få! Kram till dig!

2007-04-17 @ 20:24:32
Postat av: Therese

Brr, var har det fina vädret tagit vägen? Så kallt det har blivit, men vi får hoppas det ändrar sig till nästa vecka, då vi ska till Danmark och sedan fira valborg! Jag vet vad du menar med att man får flash backs och man har en tendens att ofta fästa sig vid positiva minnen, men det hjälper att tänka på saker och ting i sin helhet. Jag menar, han var uppenbarligen inte rätt för dig, eftersom du förtjänar någon som behandlar dig med all respekt. So you're in the game again ;) och vi får båda satsa på napp nästa helg! hihi På tal om Tegners, om det är 24 års gräns, kommer vi ändå in den kvällen? Kramkram

2007-04-18 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback