Jag är galen!

Jag är galen! Idag borde jag egentligen suttit hemma hela dagen och pluggat inför min makro tenta som jag har imorgon. (och jag tycker inte att jag kan något heller) Men jag körde in till Malmö och sprang runt på stan hela dagen... så jag var inte hemma förens vid fyra... ooops... Inom loppet av en vecka har jag nu köpt 2 par skor (och för bara några veckor sedan sa jag att jag kommer aldrig ens hitta ett par, nu har jag 3). I´m crazy! Köpte även en klänning (likadan som jag redan har, fast i en grön istället). Jag måste drabbats av shopping noja eller nått.
Trots att inte min ekonomi klarar av det denna månaden, så kan jag inte hjälpa de ;)

Åh nu börjar min fullspäckade helg närma sig =) Fullspäckad vecka kanske man mer skulle kunna kalla det ;) Imorgon har jag min tenta och sen ska jag träna, städa och lämna in mina skor och få dem omklackade. Samt att jag var och lånade böckerna till de två nya kurserna, litteratur på engelska på 600 sidor vardera och bara en månad på mej att läsa dem... hur ska jag klara detta? Fredag har jag dubbellektion och sedan ska jag och mamma besöka en ny öppnad pärlbutik på värnhemstorget =) Åh så blir det utgång med Jenny och Tessi på Sargasso =) Ser fram emot jätte mycket ;)

Man känner verkligen hur sommaren närmar sig.. sånt underbart väder och tydligen ska det hålla i sig några dagar till.. så härligt =) Det negativa med det är bara att jag blir inte motiverad att plugga... åh.. fast snart är det över... (tror jag ;) Ska ju faktiskt försöka att tenta upp min älskade juridik i sommar.. igen. Men nu ska det gå! Jag och Tessi satt och pratade om: "hur vet man att man är kär i någon person och inte att man är kär i känslan av att vara kär?". Only one way to find out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback